Castelul Groazei

Judet: Brasov       Localitate: Bran

Un traseu care te poarta timp de 10-15 minute in 12 camere special decorate pentru a te speria. Fiecare camera are lumini, actori si sonorizare proprie. Aici te poti intalni cu Contele Dracula, Doctor Frankenstein si spre finalul traseului chiar cu Satan.

Poti vizita o temnita si o camera de tortura.

Pe traseu veti intalni multe surprize ingrozitoare. Toate acestea pentru a va reaminti ca va aflati la Bran, in Transilvania, tinut bantuit de Vampiri si alte fantome.

Despre Castelul Bran exista mai multe legende.

Una dintre ele vorbeste despre existenta in transilvania in perioada de inceput a evului mediu a unui principe ce era un luptator inversunat impotriva turcilor. Plecat fiind in batalie, dusmanii raspandesc vestea ca ar fi fost ucis. Sotia sa aude aceasta si de durere se sinucide. Intors din batalie printul isi gaseste sotia moarta si atunci infuriat pe divinitate face pact cu diavolul devenind astfel un vampir nemuritor, ce va cauta vesnic in fiecare femeie figura si sufletul sotiei sale multiubite.

Castelul Bran este vizitat de mii de turisti ce il considera castelul lui Dracula, fiind o destinatie preferata de turisti in special in perioada sarbatorii de Halloween.

Program de vizitare: Zilnic: 9,00 - 20,00, Sambata discoteca: 21,00 - 2,00

Tarif: 15 lei adulti, 7 lei copii

Galerie Foto
   Comentarii (26) Adauga comentariu la Castelul Groazei

Mesaj postat de razvi_Stelistu2007 in urma cu 1404 zile

super tare e un feel de amuzament eeee super fain numa ca faci pe tn

Mesaj postat de roxy_unik in urma cu 1565 zile

am vizitat recent castelul pot sa spun ca greu mi am revenit din sperietura mai ales ca sunt si oameni reali si asta face totul mai interesant a fost frumos

Mesaj postat de fata_numberone in urma cu 1659 zile

am fost in august shi a fost superb:))) mam speriat rau de tot:)) nu ma mai dcu acolo in viata mea asha am zis prima data dupa ce am iesit de acolo :)) dar a doua zi am mai fost o data eu curajoasa:)) shi mam speriat mi rau dekat prima data:))) mai ales k eram eu sormea shi inca 2 verisori mai mici:)) imi tremurau picioarele de nu mai puteam:)) la un moment dat mam descaltat shi de sandale k sa pot merge mai rpd:)0 e pre thare nam cum sa uit k am fost la bran:x e superb:X:XX:X

Mesaj postat de ana_mihaela2007 in urma cu 1661 zile

oau a fost prea tare cel mai mult mm distrat in ultima camera cand ne urmarea satana .Ma prins de picior pe scari iar atunci iam tras un cantof in fata rou de tot. SCUZE PENTRU LOVITURA

Mesaj postat de monamox in urma cu 1665 zile

eu am fost o singura data acolo si mia placut la nebunie!e ceva DE SPERIAT da e foarte funny!nu stiu altii,da eu mam distrat!o sa mai merg acolo!;)

Mesaj postat de laurik_bombonik2002 in urma cu 1678 zile

am fost fff mijto am intrat de 2 ori:))) prima oara mam speriat tare .. am intrat un grup de 10 pers.. a doua oare numai eu shi inca cativa mai tineri:)) shi venea dupa mn un om de ala urat:)) am vrut sa ies da de unde ala venea shi ma speriam:)) a fost mijto:)) imi tremurau picioarele cand am iesit:)0 da ma mai duc:)) o fost mijto.. numai k un anumi om de ala mascat o bulatino pe matusmea:))=))eh:))//

Mesaj postat de princess.alexxa in urma cu 1706 zile

salutari tuturor.am vizitat si eu castelul groazei,si pot spune ca am ras cu lacrimi !m-am distrat copios,poate o fi de vina si faptul ca sunt caracterizata de umor negru.nu m-am speriat,nu aveam de ce,pentru ca pana la urma nimic din ce era acolo,nu putea fi real.in schimb,a fost o experienta placuta,amuzanta,si as intra acolo ori de cate ori as avea ocazia.merita,insa nu este pentru cei slabi :)) va pup

Mesaj postat de bellissimma74 in urma cu 1721 zile

eu am fost pe 1 august 2009 si am crezut ca nu mai ies era intuneric peste tot cand am iesit m-am dus direct la wc

Mesaj postat de yulianaz81 in urma cu 1732 zile

am fost de doua ori acolo ultima data acum 2zile impreuna cu sotul meu si cu inca un baiat eu ma-m speriat foarte rau dar prietenul nostru in afara faptului ca a iesit alb ca varul la fata de acolo de frica cand sa speriat la lovit din greseala pe cel care il speriase.Cu siguranta cand voi mai merge in bran voi mai vizita castelul groazei.Foarte tare dar daca nu stai bine cu inima mai bine nu intri

Mesaj postat de georgy_bobby2000 in urma cu 1746 zile

cand am fost in banchet la sfarsitul cls a 8 a am vizitat si castelul groazei.Am intrat de 4 ori dar de fiecare data a fost aceeasi sperietura.Oricum a fost sooper tare.Mai alesi monstrii care erau baieti deghizati si si-au scos mastile si au sarutat fetele.Abia ast sa mai merg acolo,o sa imi iau si surioara cu mn sa o speriii putin.

Mesaj postat de yo_jojo_24 in urma cu 1775 zile

tocmai azi am fosta colo in excursie cu cls:-s si am fost doar yo si o colega:O:O:O OMG am crezut k lesin de frik bineinteles colega mea se uita l multe filme horror si nu sa speriat:-w dha mi sa parut k baioeti aia care faceau zgomotele erau dragutzi ;;) :))))

Mesaj postat de annutza_98 in urma cu 1782 zile

annutza_98 in urma cu 2 zile! am fost acolo si era sa mor de frica la sarpele ala si in cimitir!!! cand am iesit imi tremurau picioarele!!! este foarte infricosator

Mesaj postat de LiGiUX in urma cu 1785 zile

am fo akolo....totul a fo plakut pana am ajuns la ultima camera unde mam int cu satana...eram toti in grup...satana a inceput sa fuga dupa noi iar eu mam speriat si nu am mai putut fugi....ma prins si ma zgatait de cateva ori apoi ma lasat arunkata pe jos...nu ma ridikam dak nu venea urmantorul grup sa ma scoata afara...NU VA RECOMAN SA MERGETI..deci vb serios...aia de akol nu stiu de glm..inteleg k ii de speriat da ii exagerta:)

Mesaj postat de Cretulina_denisuk in urma cu 1785 zile

E bestial . Mai era putin si faceam pe mine. Faza cea mai tare a fost in ultimu tunel acela intunecat cand l`am strans pe unu in bratze crezand ca era colegul meu si de fapt era unu care trebuia sa ma sperie.

Mesaj postat de kera_candymax_rbd in urma cu 1787 zile

dmnee ce a fost akolo...mai aveam putin si faceam pe mn dwe frik am crezut k mor akolo...prea bn realizat da cel mai taere a fost ku gorila knd m a alergat pe mn ji ink 2 fte:X:X deci prea tare ma jur(btw e adorabila "gorila" :X:X) suuper tareee

Mesaj postat de deidei.andrei in urma cu 1788 zile

DOAMNE am crezut ca nu o sa mai ies niciodata de akolo :)):))ii sooper tare ...apoi cum mam speriat nu mai zic :)):))).....

Mesaj postat de georgiana_roxana83 in urma cu 1832 zile

am crezut ca nu o sa mai ies vie de acolo.m-am speriat fff tare.

Mesaj postat de dianna in urma cu 1858 zile

am fost si yoo akolo in 2007 impreuna cu tati`meu....:D..e mijto..da am crz k o sa fac infarct si k nu mai ies...:-S...si binenteles...tati radea de mn..cu gura pana la urechi:-<

am intrat in 2007 acolo impreuna cu daddy`meu.. j am crz ca o sa fac infarct..si normal daddy radea cu gura pana la urechii.;))

Mesaj postat de boca3family in urma cu 1898 zile

e super acolo am fpst dar am crezut ca o sa fac infarct..:D

Mesaj postat de alecsutza_13 in urma cu 1901 zile

Doamne,e super bine realizat!!!In anul 2007 se oprise curentul si nu am putut intra,dar am asteptat linistita sa vin in 2009.Si cand a venit 2 februarie,mi-am convins toti colegii sa mearga in el.Ne-am cumparat biletele,dar cand am intrat si s-au inchis portile,cineva a tipat din spatele meu,am tipat si eu,si apoi m-am intors de unde am plecat,disperata...Daca stiam ca ne lasa in grup,mai mergea stateam.Dar abia dupa ce iesisem mi s-a zis ca era in gasca nu numai cate trei,cum am crezut eu.Imi pare rau ca nu am stat acolo,ca am asteptat un an intreg,dar in fine...Si am dat si 15 lei noi!

Mesaj postat de madytza_4u_cool in urma cu 1902 zile

am intrat odata acolo j am crz k nu mai ies a fost ingrozitor mam speriat foarte tare!!!

Mesaj postat de maria.ro in urma cu 1910 zile

nu m-ai intru in viata mea acolo!!!!!!!!

Mesaj postat de maria.ro in urma cu 1911 zile

E super tare,cand am intrat acolo am crezut ca nu mai ies vie!!!

Mesaj postat de stylealinapopa in urma cu 1928 zile

da e ceva de capul lui, da nu asa sa zici ca mori de frica....aaa si inca ceva.....nu stiam ca pe CEAUSESCU l-au ingropat acolo...hi hi...

Mesaj postat de andreea_andreyutza90 in urma cu 1963 zile

super tare.....yo de 2 ori am fost dar am crezut k nu mai ies de acolo

Trimite prin Yahoo! Messenger
  Trimite unui prieten prin email

Obiective Turistice din Brasov (87)

Biserica fortificata Cata

Manastirea Brancoveanu
jud. Brasov, loc. Sambata De Sus
categorie: Manastiri

Cetatea Racos (Castel Bethlen)
jud. Brasov, loc. Brasov
categorie: Cetati

In Brasov: agrement (4), bastioane (4), biserici (40), case memoriale (1), castele (1), castre (1), cetati (10), locatii turistice (1), manastiri (2), monumente (3), monumente ale naturii (1), monumente arhitecturale (8), monumente tehnice (1), muzee (4), rezervatii (4), sinagogi (2).